czwartek, 7 lutego 2013

` 77 Kocham Cię i będę Ci to powtarzała codziennie.


czeeeść misiaki :**






Dlaczego dla dobrych dziewczyn ideały to dupki?


pierdole nauke idę tańczyć


Odejdź, to potrafisz najlepiej.


dzień Naszego spotkania chciałabym zapisać wszędzie, gdzie się da, ozdobnymi jaskrawymi literami, a dzień Naszego rozstania bez skrupułów oddać na pastwę diabłu


Zraniona dusza ma wiele do powiedzenia, a tak często milczy.


To, że cały dzień się uśmiecham nie znaczy, że jest już okej i tak wieczorem zaleje mnie deszcz łez, wiem, że kiedy zrobi się ciemno już nie dam rady grać.


pamiętam ten dzień gdy stałam sama na balkonie patrząc w niebo, po cichu powtarzałam sobie : ' nie becz, jesteś twarda' a łzy zalewały mi całą twarz.


Płacz wieczorami dawał mi wspomnienia. Wspomnienia, do których mogłam wrócić jedynie myślami.


Jestem tak cholernie szczęśliwa, czując na sobie jego wciąż tak samo zakochane spojrzenie.


gdybyś tylko widział uśmiech na mojej twarzy, gdy zobaczyłam na wyświetlaczu komórki Twoje imię.


może i faceci są dziwni, ale nikt nie przytula tak, jak oni.









jeśli już kogoś masz, to kochaj Go tak, by móc powiedzieć swoim dzieciom ' i tak właśnie poznałam Waszego tatę .


gdyby dziwki zaczęły świecić, nasze miasto wyglądałoby jak Las Vegas.


Bo miłość jest wtedy, gdy najprzystojniejszy chłopak świata chce Cię pocałować,
a Ty odmawiasz, bo wiesz że Twoje usta należą do ukochanego. <3


życie nie jest iPodem na którym możesz słuchać swoich ulubionych piosenek.jest raczej radiem w którym musisz się cieszyć tym co akurat leci.


- Masz chłopaka? - Nie. - A podoba Ci się jakiś? - Tak. - A jak wygląda? - Tak jak Ty.


i wiesz co? najbardziej boli mnie to, że nie wykorzystałeś szansy. wolałeś powiedzieć "nie dam rady walczyć".









Wskazując palcem na jego serce powiedziała:" Za tego ... oddałabym życie".


I wiem,że jeśli spojrzę  Ci w oczy to nie będę mogła przestać o tobie myśleć.


Po tym wszytskim zobaczyłam jaki z Ciebie frajer!Żałuje , gdybym wtedy posłuchała innych nie musiałabym tyle cierpieć.


-Zmieniłeś się, to już nie ty! Pytam kurwa gdzie chłopak, którego tak bardzo kocham?

-Gdzie? Tam gdzie ta dziewczyna, którą JA kocham.


Wcale nie myślałam,że będzie prosto!


Jak dziś na Ciebie patrzyłam , serce biło mi coraz szybciej.


Bądź sobą, tylko CIEBIE pokocha, nie żadną udawaną plastikową barbie.


Przytulając Cię, moim największym marzeniem było zatrzymać czas i stać tak w objęciu z Tobą godzinami. ;*


Słuchaj mała nigdy się nie poddawaj, a osiągniesz cel. Po tym poznaje się mistrza.


gdzieś czytałam, że zwykła obecność i mały buziak uzdrawia.


Gdy On jest tuż obok mnie , czuje się bezpieczna...









on zrozumie swój błąd tylko wtedy , kiedy na prawdę odejdziesz ... i nigdy do niego nie wrócisz .


Jesteś natchnieniem na moje złe dni, humory. Gdy Cię tylko zobaczę od razu czuję się lepiej.


Kocham Cię i będę Ci to powtarzała codziennie.


pytam siebie , co mam zrobić , jak zachować się byś mógł przez chwilę przy mnie być


Wspomnienia są jak perły, mają w sobie coś z klejnotów i coś z łez..


-------- 

siema :D 

jak ferie ? 
u mnie spoczko :*
szkoda że się kończą już ;ccc


pisała : Oliwka :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz