niedziela, 12 sierpnia 2012

` 50 nienawidzę Cię za to, że Cię pokochałam.


siemaaa :D


znam to uczucie. niczego w gruncie rzeczy to nie zmienia, bo euforia i podskakujący poziom endorfin na jego obecność jest równie nieziemski i niespodziewany. różnica polega na tym, że teraz wiem również jak to jest go z wielkim trzaskiem serca tracić.


dopóki był nie martwiła się o jutro.


Masz bardzo ładne nogi, więc zrób z nich użytek i spadaj.


niech wspomnienia wyparują z pamięci i oddaj mi serce. pozwolę odejść Tobie, ale zabierz ze sobą przeszłość.


przed każdym spotkaniem z nim zastanawiam się czy oby na pewno dobrze robię. bez dojścia do jakichkolwiek wniosków, spędzam z nim czas, niczym mantrę powtarzając wciąż sercu: 'nie zakochuj się znów'.


patrzysz mu w oczy i wiesz, że nigdy nie będziesz dla niego tak ważna, jak on dla ciebie.


i wiem, ze każdego dnia będę się coraz bardziej pogrążać w tej pieprzonej miłości.


nienawidzę Cię za to, że Cię pokochałam.


Jest ideałem. Ma nawet to imię, które najbardziej lubię.


Pewnie nigdy się nie dowiesz, na jaki kolor świecą się Jej oczy, gdy myśli o Tobie, jaki kształt przybierają Jej usta, gdy o Tobie mówi i jak ciepłe ma dłonie, gdy dotyka Twojej fotografii.



Ciągłe wystukiwanie sms o treści WRÓĆ i ciągłe naciskanie czerwonej słuchawki.


" Kilometry problemów, sto powodów by odejść, znalazłem jeden, dla którego chcę żyć - mówię o Tobie. "


tak tak, będę żałować. będę przeżywać to, co wtedy, a każda bliższa relacja z innym typem będzie kończyła się w momencie gdy przypomnę sobie o nim. będę zapłakana, nieszczęśliwa, zraniona i pełna żalu, że nikt mnie nie powstrzymał. rozumiem! ale chcę


Gdy idę, cały czas potykam się o Nasze wspomnienia.


Czasem życie się sypie i nie możesz nic poradzić, kiedy wszystko co kochałeś nagle zaczyna Cię ranić.


Chce patrzeć w jego niebieskie oczy, chce czuć jego usta na moich ustach, chce czuć jego dotyk, chce czuć jego oddech, chce czuć jego bliskość, chce przy nim być bezpieczna, chce wywoływać u niego uśmiech, chce Go takiego jaki jest z wadami i zaletami.

chcę deszczu. długiego spaceru, przemokniętych serc, cichego wejścia z dworu wprost do jego pokoju. palca, którego przyłoży do ust, sugerując mi milczenie. stłumionego chichotu. jego ciepłych warg całujących mój obojczyk. jointów. zapomnienia. mokrych ubrań, upadających na podłogę i zostawiających małe kałuże. bezwstydnego dotyku. cholernej, bezgranicznej bliskości ciężko wiszącej w powietrzu. chcę życia, z nim.



  “Nie sztuką jest przyciągnąć wyglądem, sztuką jest zatrzymać charakterem.”


nawet nie wiesz jak łatwo zabić czyjąś duszę , jak prosto jest złamać serce i w jak banalny sposób uśpić w człowieku radość ,






“Wszystko czego chcę, to już zawsze być Twoją codziennością.”


“Myślisz, że będziemy zakochani na zawsze?”


- wiesz co mnie wkurza  w takich ludziach jak ty ? - no nie . - wszytko kurwa .


Jesteś szczery jak usmiech sprzedawcy w Macdonaldzie


`One widzą życia sens, w niepoprawnych zachowaniach. ^^


 “Kocham Cię, siłą o której istnieniu nawet nie wiedziałam.”


masz łeb jak kosmos - nieskończona próżnia.


“Jakaś część mnie nigdy już nie będzie taka sama.”


' najgorszą częścią odkochiwania się jest zastanawianie się nad tym , czy jeszcze kiedyś otworzysz się na kogoś tak bardzo .


 “Pierwsza moja myśl gdy wstanę, to marzenie by ujrzeć Twoją uśmiechnięta twarz.”


. być może ten rodzaj miłości , w który wierzę , jest po prostu nieosiągalny .


“Prawdziwie kochamy, gdy doceniamy charakter, nie wygląd.”


Czasami osoba , od której niczego nie oczekujesz , staje się osobą , bez której nie możesz się obejść .







    “Moje całe życie jest jedną wielką niewiadomą. Jedyne czego jestem pewna to Ty, na zawsze w głębi mojego serca.”


“Ale ja wierzyłam że nam się uda to Ty miałeś dla nas inne plany.”


“Kto kocha bardziej jest zawsze podległy i musi cierpieć.”


“Dzięki Tobie skumałam że ten brzydki świat jest piękny i nie liczy się tutaj nic, tylko momenty”


12:12 15:15 17:17, widząc takie godziny, wydaje nam się, że On o nas myśli, a tak naprawdę to my myślimy o Nim .


Sen jest naszym drugim życiem. Czasami widzimy w nim to, czego naprawdę pragniemy.


“Czasami ludzie muszą wypłakać wszystkie łzy, by zrobić miejsce dla samego uśmiechu.”


“Każdej nocy pękało mi serce, aby rano znowu było całe.”


“Najgorszy jest wieczór, wtedy sobie nie radze.”


“On mnie niszczy.”

------

hej :*
tak więc w skrócie ;) 
u mnie okej ;) 
wyjeżdżam we wtorek więc to moja ostatnia notka ;p
trochę sobie odpoczniecie ;)



pisała: Oliwka :*



 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz