poniedziałek, 28 maja 2012

` 19 - gdyby łzy odchudzały, byłabym anorektyczką


Hey :*
















Bo ja już nie mam sił znowu o kimś zapominać.


Mężczyzna powinien umieć sprawić, by rozpływało się twoje serce, a nie makijaż...


przede wszystkim, mieć odwagę być sobą.


TY - warunek mojego szczęścia.


w życiu albo ma się wyjebane, albo ma się depresję.


Chcesz być idealnym? Poprostu bądź sobą!


Nie umiem pojąć, jak mogłeś mnie tak po prostu zostawić


Kiedy przychodzi taki moment w życiu że trzeba zrezygnować, zapomnieć, pójść dalej na przód, i nie ważne jak cholernie by ci zależało, jak trudne by to było, po prostu trzeba odejść.


dalej wierzę, że po burzy wyjdzie słońce, że wezmę Twoją dłoń i że uśmiech, to istotne..


nie powiem , ściska mnie to i rusza . ale przynajmniej przy ludziach udaje , że wszystko jest w porządku..


Chcę Cię tu. Chce Cię teraz !


Kocham Cię.


jak cięzko jest czasem powiedzieć komuś ze się go potrzebuje.


Są 4 rzeczy których nie można cofnąć: Kamień, który został rzucony. Słowo, które zostało powiedziane. Okazja, której się nie wykorzystało. Czas, który przeminął...


Oczy tego pana. Pamiętam. Brązowe były.


Jak długo będziesz przeżywała rzeczy, które odeszły?


Brak mi słów poza jednym: dlaczego?


Kobiety najbardziej przywiązują się do mężczyzn, którzy potrafią je słuchać, okazywać im czułość i doprowadzać je do śmiechu.


gdyby łzy odchudzały, byłabym anorektyczką


Kaptur na głowie nosisz, żeby resztek mózgu nie zgubić, tak?


I codziennie patrze na tą gwiazdę z nadzieją , że Ty też ją widzisz.


To z Tobą chce spędzić te wakacje. To przy Tobie widzę się przy sierpniowych zachodach słońca. Z Tobą chce wspominać... Ciebie chce poznawać. Chce byś wrócił i byś był


Nie ma już nic, jest tylko pustka.


pokaż, że chcesz ze mną wszystko .


Myślała szmata , że jest jedwabiem


-Zamknij się! -Z kim rozmawiasz? -Z sercem.


konsekwentnie zamykałeś przede mną każde drzwi, jak mogłeś przypuszczać, że zabraknie mi sił ?


Czy widziałeś kiedyś oczy , w których pustka zatacza krąg tęsknoty


rzućmy monetą! orzeł- zostajesz ze mną, reszka- rzucamy jeszcze raz


widzisz jakich masz dobrych kolegów ? zawsze powiedzą mi gdzie jesteś, z kim jesteś, i którą laskę obecnie zaliczasz


--------------------------
Witam :d
Co tam ?;>
Jak leci ?:D
Jak po weekendzie ?:D
U mnie zarąbiście :D
A szczególnie sobota :D
Och to ognisko <3
hahahhhaha :D 

Dedyk dla ; Boba :*


muzyczka ; 

























Pisała ; pecia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz